×
WEB MAIL TELEFON REHBERİ ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ AÇILAN DERSLER UZAKTAN EĞİTİM KAMPÜSTE YAŞAM KÜTÜPHANE PORTALI ULAŞIM

1. Çivit, S. (2020). “Relationships between Leadership Styles, Follower Needs, Multidimensional Work Motivations and Organizational Commitment: A Mediated Model”. M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

2. Demircioğlu, Z. I. (2020). “Antecedents of Social Media Addiction and Cyberbullying among Adolescents: Attachment, the Dark Triad, Rejection Sensitivity and Friendship Quality”. M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

3. Karakuş, C. (2020). “Relationships of Child Exposure to Domestic Violence with Bullying, Silencing the Self Behaviors, Resilience and Self-Efficacy: Moderating Roles of Stress Coping Strategies and Friendship Quality”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

4. Onaran, S. O. (2020). “Mediating and Moderating Psychological Processes in the Links of Abusive Supervision with Instigated Incivility, CWBs, OCBs and Multidimensional Work Motivation”. M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

5. Alper, S. (2021). “Moderating Effects of Emotion Regulation and Attributions in the Links of Workplace Incivility with Work-Related Outcomes”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

6. Selçuk, A. (2021). “Moderating Effects of Leadership Styles on the Relationships between Mistreatment and Workplace Outcomes”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

7. Bingül, E. (2021). “Moderating Effects of Employees’ Dark and Light Personality Traits and Cultural Tendencies in the Relationships of Workplace Mistreatment with Work-Related Outcomes”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

8. Bostan, E. (2022). “Is the Effect of Prequestions on Learning from Reading Passages Due to Attention? An Eye-Tracking Study”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Erol ÖZÇELİK

9. Çobanoğlu, F. Ö. (2022). “Examining Relationships among Information Processing Speed, Selective Attention, Working Memory, and Set Shifting in Obese People with Regular Binge Eating”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK

10. Tokat, T. (2022). “Effects of Supervisory Discrimination on Employees’ Organizational Attitudes: Moderating Roles of Leadership Styles, Leader-Group Prototypicality and Employees’ Demographic Characteristics”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

11. Çil, F. E. (2022). “Effects of the Big Five, Machiavellianism, and Narcissism on Preferences for Personnel Selection Processes, Leadership Style, and Supervisor Personality”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

12.Özcan, D. (2022). “Effects of Sexism Orientations and Target Attractiveness on Perceived Leadership Effectiveness for Woman Managers Portraying Different Leadership Styles and Moderating Role of Evaluators’ Gender”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

13. Öztürk, Ç. (2022). “Are There Bright Side of the Dark Side? Effects of Managers’ Dark Triad on Positive Workplace Outcomes and Moderating Roles of Organizational Culture”. M. S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Tez Danışmanı: Doç. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

14. Hiçcan, H. (2023). “Relationships of Cyberbullying Victims’ Social Status, Attractiveness, and Evaluators’ Sexism with Victim Blame”. M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Prof. Dr. Aslı GÖNCÜ KÖSE

15. Türker, D. (2023). “Recall memory performance for refugee-related words in refugees with and without post-traumatic stress symptoms: The effects of emotional valence and age.” M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK

16. Aydın, Ö. (2023). “The effects of emotional valence and emotional arousal on event-based prospective memory in young adults.” M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK

17. Cengil, B. B. (2023). “Development of Turkish DRM lists and comparing false memory differences across discrete emotions.” M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK

18. Doğanay, E. M. (2023). “The effects of fear vs. anger on emotional Stroop tasks in young adults.” M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK

19. Çağlar Kaplan, E. (2023). “Investigating changes in performances on theory of mind stories, judgment of preference task, and ultimatum game in children with attention deficit and hyperactivity disorder.” M.S., Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 

Tez Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Hande KAYNAK